Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad;
3.
Debata nad „Raportem o stanie Gminy Leszno za 2024 r.” – zgłoszenie należy złożyć w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Leszno, bądź na adres poczty elektronicznej: biurorady@gminaleszno.pl najpóźniej do 24 czerwca 2025 r. Formularz zgłoszenia udziału w debacie nad „Raportem o stanie Gminy Leszno za 2024 rok.” dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Leszno;
4.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Leszno wotum zaufania;
5.
Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania z wykonania budżetu za 2024 r. wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2024 r. oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Leszno absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 r.;
a)
Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2024 r. oraz sprawozdanie finansowe za 2024 r.;
b)
Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Leszno sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Leszno za 2024 r.;
c)
Wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Leszno;
d)
Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Leszno w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Leszno;
e)
Dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 r. oraz sprawozdaniem finansowym za 2024 r.;
f)
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Leszno za 2024 rok;
g)
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Leszno absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok;
6.
Zamknięcie posiedzenia.