« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia;

3. Debata nad „Raportem o stanie Gminy Leszno za 2024 r.” – zgłoszenie należy złożyć w Punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Leszno, bądź na adres poczty elektronicznej: biurorady@gminaleszno.pl najpóźniej do 24 czerwca 2025 r. Formularz zgłoszenia udziału w debacie nad „Raportem o stanie Gminy Leszno za 2024 rok.” dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Leszno;

5. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania z wykonania budżetu za 2024 r. wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2024 r. oraz podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Leszno absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 r.;

a) Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2024 r. oraz sprawozdanie finansowe za 2024 r.;

b) Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Leszno sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Leszno za 2024 r.;

c) Wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Leszno;

d) Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Leszno w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Leszno;

e) Dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 r. oraz sprawozdaniem finansowym za 2024 r.;

6. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej